loading
0.00
  • Geen producten in de winkelmand.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Je kan je geplaatste bestelling niet meer aanpassen. Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je contact met ons opnemen, is je bestelling al verzonden kun je wel nog altijd gebruik maken van onze retour service.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je contact met ons opnemen, is je bestelling al verzonden kun je wel nog altijd gebruik maken van onze retour service.

Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?

Stuur ons dan even een privé bericht, misschien kunnen we de stof toch gewoon voor u bestellen.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet zo zijn neem dan even contact met ons op via contact. Je kan ook steeds met je bestelnummer & emailadres de status van de bestelling opvragen via Ordertracking

Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

Ja, wij ondersteunen meerdere betaalmogelijkheden en verzenden ook naar het buitenland.

Verzending & Levering

Wat is de levertermijn?

Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 2-3 werkdagen na het ontvangen van je betaling verzonden. Voor gepersonaliseerde kleding of kleding die je aankoopt in nabestelling kan de levertermijn oplopen tot 15-21 dagen. Opgelet: al onze producten worden met de hand gemaakt waardoor de levertermijn in drukke periodes kan oplopen.

Wat is het verschil tussen ‘beschikbaar in nabestelling’ en ‘uitverkocht’?

Wanneer een product beschikbaar is in nabestelling, hebben we het afgewerkte product momenteel niet op voorraad maar je kunt het product wel bestellen/reserveren. Alle materialen om dit product te maken zijn aanwezig, maar het product moet nog gemaakt worden. Al onze producten worden met de hand gemaakt. De levertermijn van de producten in nabestelling duurt wel langer (zie levertermijn). Hou er rekening mee dat de levertermijn van de volledige bestelling dan wel zal oplopen. Wanneer er ‘uitverkocht’ vermeld staat bij een product, hebben we de materialen die nodig zijn om dit product te maken niet meer op voorraad. We kunnen niet garanderen dat dit product nog terug beschikbaar zal zijn.

Hoeveel verzendkosten worden er aangerekend?

Onze pakjes worden verzonden met Bpost. De standaard verzendkosten voor een bestelling onder €75,- binnen België bedraagt €6,50. Boven de € 75,- betaalt u geen verzendkosten binnen België. Voor een bestelling naar Nederland betaalt u een verzendkost van €11,60.

Jouw pakketje is niet geleverd?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken. Al onze pakketten worden verzonden met een traceercode.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja afhalen kan op afspraak, als jouw order klaar is zullen wij contact opnemen om een afspraak in te plannen.

Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?

Dat kan! Laat ons weten welke producten we als cadeau moeten verpakken. Ook indien je volledige bestelling een cadeau is, zodat we geen pakbon met prijzen toevoegen.

Hoe kan ik betalen?

De betalingen op onze webshop gebeuren onder de beveiligde omgeving van onze beveiligde betaalprovider ‘Mollie’. Je kan met de volgende betaalmogelijkheden afrekenen: Bancontact, Creditcard, Belfius Direct Net, KBC Direct, Paypal.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen?

Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een e-mail met een overzicht van je bestelling. Check je spamfolder indien je geen e-mail hebt ontvangen. Kan je daar ook geen e-mail terugvinden, dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt bij het schrijven van je e-mailadres of is je bestelling niet goed doorgekomen.  Neem dan contact met ons op.

Klachten & Garantie

Test titel 9

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Test titel 10

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Test titel 11

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ruilen & Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten* gecrediteerd.
De kosten voor retour van uw adres naar ons zijn voor eigen rekening, en het product dient soortgelijk te worden verzonden dan hoe u het heeft aangekregen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor verlies of beschadiging bij verzending. Na het ontvangen van het product in goede staat, maken wij een tegoedbon aan voor je aankoopbedrag.
Wij behouden het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan de verkopen of de leverancier van het artikel.
Gepersonaliseerde artikelen (vb. aangepast in lengte) kunnen niet geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht vul het retourformulier in.

*Verzendkosten worden alleen gecrediteerd wanneer de gehele bestelling geretourneerd wordt. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren
Retouren kunnen aangemeld worden met het retourformulier en verzonden worden naar:
Pompomkids
Nieuweweg 88
3770 Riemst

Herstellingen

Indien je product een herstelling of aanpassing moet krijgen en je kunt aantonen dat het buiten uw schuld om gebeurd is, dan heb je een garantie van één maand na ontvangst. Herstellingen zijn dan voor onze rekening.
Breng ons via het retourformulier op de hoogte, vermeld bij opmerkingen dat u het artikel wenst te laten herstellen. Hierna zullen wij persoonlijk contact met u opnemen om het verdere verloop te bespreken.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.